sábado, 12 de abril de 2014

Dia 3: El gran dia ha arribat.

Ahir, ens vam despertar a les 8, i a les 9:30, esmorzats i arreglats, vam començar la prova de so a la sala de concerts del complex turístic, que tenia una acústica extraordinària i esplendorosa.

Després, vam anar a fer un creuer pel mar Adriàtic, on vam poder contemplar la magnífica costa de la península d'Istria, i una petita part de la gran míriada de petites i verdes illes que l'envolten.

Un cop acabat el nostre viatge, vam anar-nos-en a l'hotel a dinar.

Per la tarda, l'organització del festival tenia programada una cercavila de presentació de les corals pels carrers del casc antic del poble, acompanyats d'una banda típica centre-europea, a la que vam assistir. Vam passejar-hi les banderes del nostre país i evidentment, de la nostra ciutat, als que representem, tots contents i en germanor.

Acabada la desfilada, que partia del port i finalitzava als graons de l'església, situada a la plaça major, cada grup interpretava una cançó de benvinguda per a la resta de participants i públic que ens acompanyava.

La nostra coral, interpretà la cançó Imagine de John Lennon.

A les sis de la tarda, com ja és tradicional, vam anar a sopar, altre cop a l'hotel. Els nervis i la tensió és palpaven al aire, mentre els nostres cantaires s'atipaven de menges exquisides, diverses i variades.

A les set, ja tornàvem a ser a la sala de concerts, preparant-nos per al concert, amb el qual iniciàrem al festival.

A les 7:30, nosaltres, els primers de quatre cors, començàrem el nostre recital. Il·lusionats i emocionats baixàrem del escenari, entre aplaudiments, pensant en el fantàstic treball que havíem dut a terme interpretant el nostre variat repertori.

En acabar, i de camí cap a l'hotel, les nostres veus es mesclaren amb les dels altres cors, amb els que compartíem destí.