viernes, 11 de abril de 2014

Dia 2: De Lido a Porec.

Ahir al matí, vam sortir a les 7:45 del hotel, ja esmorzats i preparats, vam dirigir-nos cap a la ciutat dels canals, on anàvem a passar el matí.

Després d’un curt trajecte en autobús i d’unes quantes corregudes, hem arribat a temps per a agafar el vaporetto, que ens ha portat de l’illa on estàvem a Venècia.

Allà, hem anat a la Piazza Sant Marco, on hem obsequiat els vianants amb un fantàstic concert al carrer, que ha tingut bastant èxit.

Un cop acabat el concert, ens n’hem anat al pont de Rialto, i després, hem pogut voltar tot el que hem volgut per Venècia, comprant i tastant deliciosos gelattos.

A les 12, ens hem reunit tots altre cop a la Piazza Sant Marco i hem dinat a un restaurant pròxim, anomenat Cantina Canalletto.

Un cop ben dinats, ens hem posat en camí, en autobús altra vegada, tot passant per Eslovènia, fins arribar a Porec.

Passades algunes retencions, hem arribat de pressa i corrents al hotel, on som ara, i hem sopat tots junts.